השכרת גנרטורים לבנקים, בתי חולים ומרפאות

השכרת גנרטורים לבנקים ומוסדות פיננסיים

אחד משירותי אספקת הגנרטורים שמעניקה אלרם הינו השכרת גנרטורים לבנקים ומוסדות פיננסיים, שם יש צורך תמידי במערכות גיבוי חשמל. הגנרטורים שמספקת החברה לסניפים עומדים בדרישות הגבוהות ביותר ומספקים חשמל קבוע ללא קפיצות מתח או שיבושים – מה שמבטיח פעולה תקינה ורצופה של כלל המערכות, גם הרגישות ביותר.

כמו כן, מספקת החברה גנרטורים לסניפים לפי דרישה, במקרה של תקלה או הפסקה יזומה של החשמל למבנה – כל זאת על מנת להמשיך את פעילותו הרצופה של סניף הבנק ואת המשך העבודה על המערכות שנחשבות קריטיות להפעלתו. יחד עם הלקוח, נתאים עבורו את הגנרטור אשר יספק את המענה המלא לצרכיו.

אלרם מספקת שירות גם לבנקים אשר מעוניינים ברכישת גנרטורים, בין אם כמענה למקרי חירום ובין אם לצרכי שימוש לטווח ארוך – בהסכמי שירות שנתיים. החברה תספק לכל סניף גנרטור אשר יתאים בדיוק לצרכיו, ולכל זמן שיידרש.

השכרת גנרטורים למערכות בריאות

חברת אלרם מספקת דרך קבע מערכות גנרטורים לבתי חולים, מרפאות, מעבדות ומוסדות רפואיים אחרים, אשר זקוקים כידוע למערכות חשמל יציבות ואמינות לצורך הפעלה רצופה של מערכות קריטיות ומצילות חיים.

החברה מספקת גנרטורים להשכרה כגיבוי למערכות החשמל הקיימות במקרי חירום, ואף כגיבוי לגנרטורים קיימים במקרה הצורך. אנשי החברה ישנעו את הגנרטורים עד למתחם המבוקש וידאגו לאיסופם בתום השימוש.

שני גנרטורים של אלרם בתוך מתחם מגודר

בנוסף לכל אלו, מספקת אלרם שירותי אחזקה ותדלוק של גנרטורים באופן קבוע. השירות כולל גם תיקון תקלות ופתירת בעיות אשר קשורות למערך הגנרטורים הקיים, וכן מתן מענה מיידי בזמן אמת.

החברה מפעילה מערכות שליטה ובקרה מתקדמות, אשר מאפשרות לה לנטר את מצב הגנרטורים גם מרחוק, בכל שעה ביום. לצד מוקד שירות אשר פועל 24/7, זוכה הלקוח למענה כולל ומקיף.

לצד הגנרטורים שמספקת החברה, אלרם מעמידה לרשות לקוחותיה גם יחידות טיפול אוויר, המיועדות בעיקר לחדרי מעבדה, חדרי ניתוח ומתחמים אחרים אשר זקוקים לרמת סטריליזציה גבוהה במיוחד.