רכישת גנרטור יד שניה

החשש מרכישת גנרטור משומש מוטעה, לרוב בחירה מושכלת של גנרטור איכותי מחברה ידועה, גם אם מדובר בגנרטור משומש, עדיפה על גנרטורים חדשים שעשויים מחומרים זולים הנוטים לתקלות. כל מה שרציתם לדעת על רכישת גנרטור יד 2, במאמר שלפניכם.

השירותים שלנו בתחום:

כידוע, גנרטורים מאפשרים להפיק חשמל בכל מקום ובכל זמן, ולכן מהווים פתרון מצוין במקרים בהם על אף הצורך, אין חשמל נגיש. לגנרטור חשיבות רבה, כמו גם לכל חיבור חשמלי, מכאן שחשוב לבחור גנרטור אשר מתאים לדרישות ולצורך מסוים.

גנרטור יד שנייה מתאים לרוכשים שאינם זקוקים לגנרטור לשימוש שוטף מדי יום, או שידם אינה משגת בגנרטור חדש לחלוטין, בשל העלות הגבוהה. בהקשר זה ראוי לציין, שבעזרת טיפול יעיל, גנרטור יד שנייה יחזיר את ההוצאה בזמן קצר.

מה צריך לבדוק לפני הרכישה?

  1. בדומה למקרים בהם אנו רוכשים רכב יד 2, בהם אנו בודקים את הרכב עצמו, את זהות המוכר ואמינותו, את הטיפולים הקודמים שבוצעו והאם התקיימו במוסכי הסדר ובאופן תדיר ומסודר, כך גם בעת רכישת גנרטור יד 2 יש צורך מהותי בבדיקה קפדנית ויסודית, שתכלול בין היתר את הסעיפים הבאים:
    האם הגנרטור פעיל: בדיקה חיצונית ופנימית.
  2. חשוב לבדוק שהגנרטור המיועד לרכישה הופעל לפי הוראות היצרן, שכן אחרת, עלולות לצוץ לנו "הפתעות" בדמות תקלות הולכות ונשנות.
  3. על הגנרטורים לעבור טיפול תחזוקתי ומונע, החלפת שמנים וניקיון סדיר.
  4. מומלץ לבדוק את מיכל הדלק, לוח החשמל, או האם הגנרטור סובל מפגיעות חיצוניות. לרוב, כמות נרחבת של גנרטורים נמצאים במחסנים של חברות, ללא שימוש רב, מוכנים ומתוחזקים לפעילות.
  5. זהות המוכר. זהו פרט קריטי ומהותי, שכן זהות המוכר ומידת אמינותו מעידים על טיב הגנרטור.

חברת "אלרם" פועלת לפי ספר ההוראות לכל גנרטור שהיא מעמידה למכירה, ומעסיקה מומחים בעלי הניסיון הרב בשוק, אשר יודעים לזהות האם קיים צורך בתיקונים , או בשימוש בחלקי חילוף.

בניגוד לקניית רכב יד שניה, ברכישת גנרטור משומש, הקשר בין הרוכש למוכר בחברת אלרם אינו מסתיים בעת הרכישה. אלרם מלווה ומספקת שירותי תקון ותחזוקה תקופתיים לגנרטורים גם לאחר הרכישה, מה שיאריך זמן ניכר את חייהם ויקל על חייכם.

בקנייה חכמה ובטיפול נכון בגנרטור יד שניה, אין ספק כי ישמש אתכם שנים ארוכות.

פרוייקטים נבחרים