השכרת גנרטורים לאירועים וחברות הגברה ותאורה

השכרת גנרטורים מבית אלרם עבור אירועים פרטיים או אירועי חברות, בייחוד כאלו שנעשים הרחק מרשת החשמל הארצית, דורשת מעל לכל תכנון מקצועי ופרטני של מערך האנרגיה אשר יסופק ללקוח. כדי לספק את המענה הטוב ביותר, לומדים אנשי החברה את האירוע המתוכנן לעומק, מבינים מה דרוש כדי ליישם את התכנון בפועל ובעיקר – מבטיחים שהאירוע יתנהל ללא שום תקלה.

כדי למנוע מראש שיבושים באספקת החשמל לאירוע, מציעה חברת אלרם ללקוחותיה את שירות ה-Twin Pack generators™, אשר כולל מערך גיבוי מתקדם וסנכרון מלא בין שתי יחידות גנרטור הקשורות זו בזו, ליצירת 'אירוע בטוח ב-100%'.

החברה פועלת בהתאם לתקנים ולאישורים המחמירים ביותר בנושאי בטיחות, על פי הנחיות גורמי האכיפה בישראל ובהתאם לגודל האירוע. תקנים אלו כוללים גם בטיחות בהעברת חשמל, סגירת שטח הגנרטורים לכניסת אנשים לא מורשים ועוד.

טווח ההספקים הגבוה המאפיין את מערך הגנרטורים של אלרם, מבטיח מענה מלא ושלם לכל אירוע, בכל סדר גודל ובכל מקום ברחבי הארץ. החברה מציעה ללקוחותיה גנרטורים להשכרה לאירועים, מהאיכותיים בישראל, אשר מציעים מספר תכונות המהוות ערך מוסף עבור אירועים פרטיים ועסקיים:

  • מערכת מושתקת לצמצום רעשים
  • מיכל סולר חיצוני כולל מעצרה, לצורך עבודה ממושכת של הגנרטור
  • צריכת סולר מועטת ופליטת גזים נמוכה, לשמירה על סביבה נקייה ואוויר צלול

במת הופעות באיצטדיון כדורגל

אנשי החברה ידאגו להעמיד לרשות הלקוח מערך גנרטורים אשר יבטיח יישום בשטח של כל דרישה ודרישה. מלבד זאת, יעמוד לרשות מארגני האירוע צוות מקצועי לטיפול מיידי בבעיות שהתגלו לפני ובמהלך הערב, ליווי צמוד במידת הצורך וכן מוקד טלפוני זמין 24/7.

מלבד גנרטורים, החברה מציעה שירותים נוספים לאירועים, כגון:

×      השכרת מזגנים ניידים – יחידות ניידות בהספק של עד 50 טון קירור.

×      תאורה – עגלות תאורה עצמאיות, בהספק של עד 20KVA ובגובה תשעה מטרים.

×      כבלים, כיסויי כבלים ולוחות חשמל בהתאם לצרכי האירוע ולפי דרישה.

צ'ילר של חברת אלרם מחוץ לאוהב במתחם קניות

החברה פועלת תחת תקנים ואישורים של כל גורמי האכיפה של אירועים מסוגים שונים (לפי גודל האירוע), כולל בטיחות העברת חשמל (העברת כבלים בצורה בטוחה התקנת גדרות וסגירת שטח של הגנרטורים לכניסה לא מורשית) וכדומה…