השכרת עגלות תאורה

חברת אלרם משכירה עגלות תאורה עבור שלל פרויקטים ברחבי הארץ – עגלות אשר מספקות מענה לצרכים רבים ושונים ומתאימות לשלל משימות.
עגלות אלו קלות לניוד ושינוע, כוללות במידת הצורך גם גנרטור צמוד, איכותי ועוצמתי, ומבטיחות תאורה נקודתית וחזקה במיוחד, השכרה ומכירת מגדלי תאורה ניידים.

עגלות התאורה מטעם החברה משמשות דרך קבע שלל פרויקטים תעשייתיים, מיזמי בנייה ועבודות תשתית דוגמת סלילת כבישים, בניית מבנים, הנחת מסילות רכבת ועוד. העגלות מתאימות מאוד לעבודות לילה ויוכלו לשמש, בתנאים מסוימים, גם עבודות עומק תת קרקעיות בהן התאורה נדרשת במיוחד, לאורך כל שעות היום.
את ההשכרה ניתן לבצע הן לטווח ארוך לפרויקטים מתמשכים, והן לצרכים נקודתיים כתחליף למקור אור קיים שהושבת או התקלקל.
לרשות הלקוח יעמדו כל העת אנשי המקצוע המיומנים של חברת אלרם, אשר יספקו מענה לכל דרישה בכל מקום בארץ ובכל שעה משעות היממה.

 

כפי שכבר צוין, השכרת עגלות תאורה מבית אלרם יכולה לכלול גם גנרטור צמוד, אשר יתאים בייחוד לעבודות שנעשות בשטחים פתוחים, הרחק מתשתית החשמל הארצית. אלו גנרטורים איכותיים ועוצמתיים, שיש בהם כדי לספק מענה ארוך טווח ובכל הספק נדרש. (קראו גם על גנרטור לחירום).

עגלת תאורה של חברת אלרם בשטח פתוח

יתרונות בתשתיות חשמל מבית אלרם:

  • אספקה מיידית/בעת חירום.
  • שירות ותחזוקה שוטפת 24/7.
  • מבחר עשיר עגלות תאורה בגדלים ועיצובים שונים.
  • גנרטור צמוד לאספקת חשמל לפי דרישה.
  • עבודה בכפוף לתקן הישראלי לבטיחות.
  • עגלות תאורה למגוון מטרות וגופים למגזר הפרטי, עסקי, מוסדי ותעשייתי.
  • השכרה לטווח ארוך/קצר.
  • ניסיון של 35 שנה בתחום האנרגיה.

שאלות ותשובות

מהם טווחי ההשכרה של עגלות תאורה?
החברה מספקת ומנהלת פרויקט מפתח לפי צרכי הלקוח לטווח הקצר, הבינוני והארוך, על מנת להבטיח ללקוח המשך עבודה רציף בכל מצב ובכל שעה.

האם ישנה הובלה של המוצרים?
לרשות הלקוחות מערך שינוע גדול ויעיל, אשר מורכב מכלי רכב מיוחדים ומשאיות. מערך זה מאפשר העברה והובלה של גנרטורים מכל סוג, בדיוק אל המקום בו הלקוח יבקש להביא אותם.

מה עושים במידה וישנה תקלה במוצר?
החברה מעמידה לרשות כל לקוח צוות טכנאים מקצועי וזמין שיהיה אמון על הטיפול בתקלות אשר קשורות במוצרים המסופקים על ידינו. הטכנאים שלנו הם אנשי מקצוע מיומנים, אשר יכולים להתמודד עם כל תקלה, בכל נפח.

חברת אלרם עומדת לרשותך כל העת.
נשמח לסייע לך תמיד במציאת הפתרונות המתאימים לכל משימה.