השכרת יחידות מיזוג נקודתי

ישנם איזורים בהם לא ניתן לשהות בחלל בלי מיזוג, בין אם מדובר בחלל בו נמצאים עובדים ולקוחות ובין אם לצרכי קירור, חימום או שמירה על טמפרטורה קבועה בשל קיומו של ציוד רגיש. ברוב המקרים יעדיפו רבים להתקין מערכת מיזוג לטווח ארוך, אך ישנם מקרים בהם יש צורך לשימוש במערכות קירור נקודתיות (הפקות אירועים, חדרי קירור, תעשייה, חקלאות, פרוייקטים ניידים וכו׳), ולכן במקרים אלו בוחרים רבים בהשכרת יחידות מיזוג נקודתי, הן בשל נוחות וגמישות השימוש והן בשל החיסכון הכספי.

חברת אלרם מספקת ללקוחותיה יחידות אשר מיועדות למיזוג נקודתי בחללים קטנים וספציפיים. אלו מערכות ייחודיות אשר מאפשרות מיזוג של חלל נבחר, בין אם זה נמצא בתוך חלל גדול יותר ובין אם זהו חלל סגור הממוקם בשטח פתוח.

מערכות מסוג זה מסוגלות ליצור בחלל המבוקש תנאי אקלים מושלמים, ללא תלות במצב סביב אותו חלל – ממש כמו מזגן סטנדרטי המותקן בדירה קיימת או במבנה משרדי קלאסי. המערכות הנקודתיות שמספקת אלרם מגיעות בגדלים של עד 5 טון קירור, מה שמבטיח מענה מלא גם בחדרים מרווחים יחסית.

את המערכות הללו מספקת אלרם לכל מקום, בזמינות בלתי פוסקת וגם כאשר מדובר במקרים דחופים במיוחד. אנשינו יעמדו לרשותכם בכל מצב וייתנו מענה מיידי לכל תקלה.

יתרונות ביחידות מיזוג אוויר נקודתי מבית אלרם:

  • אפשרות קירור, חימום ושמירה על טמפרטורה קבועה.
  • מכולות קירור להשכרה.
  • טווח השכרה קצר/ארוך.
  • שירות תיקונים ותחזוקה שוטפת 24/7.
  • אספקה מיידית בפריסה ארצית.
  • מערכות מצוידות בבקרה דיגיטלית לשליטה ותכנות.
  • ייעוץ והתאמה אישית על פי צרכי הלקוח.
  • מתאימות לכל חלל ולכל מטרה.
  • מערכות ניידות.

יחידת מיזוג נקודתית של חברת אלרם

שאלות ותשובות

מהם הגדלים של מערכות הקירור מבית אלרם?
מערכות הקירור המגוונות מתאימות לכל חלל ומגיעות בגדלים שונים עד 5 טון.

מדוע כדאי להשכיר יחידות מיזוג ולא להקים לטווח הארוך?
מערכות המיזוג הנקודתיות מספקות פיתרון מושלם במקומות בהם אין מערכת מיזוג מותקנת, ומציעות חיסכון אדיר באנרגיה ובמשאבים כספיים, אשר היו בוודאי מושקעים בהקמת מערכת מיזוג כוללת. בדרך זו, ניתן למזג תוך זמן קצר כל חלל קטן וסגור אשר זקוק למיזוג קבוע.

למי ניתן לפנות במקלה של תקלה מחוץ לשעות העבודה הסדירות?
בחברה ישנו מוקד מענה קולי אשר פועל וזמין 24/7, מוקד זה מיועד לדיווח על תקלות ולפניות של לקוחות שונים בנוגע למוצר אשר סופק להם. המוקד מתרחב ועובר שיפורים כחלק מתהליך בלתי פוסק שמבוצע בחברה כל העת, לשיפור מערך השירות.

חברת אלרם עומדת לרשותך כל העת.
נשמח לסייע לך תמיד במציאת הפתרונות המתאימים לכל משימה.