השכרת יחידות טיפול אוויר

עבודה במעבדה, חדר ניתוח או כל חלל בו יש צורך בבקרת אקלים ואספקת אוויר נקי מזיהומים מצריכה פתרון לטיפול אוויר. כיום מהוות יחידות טיפול באוויר פתרון הנדסי מתקדם לצרכים אלו של ניקוי, סינון ובקרת אקלים. יחידות אלה מסוגלות להתאים לכל רמת לחות ולכל טמפרטורה ותוכננו בהתאמה למערכות הקיימות בתעשיה על מנת להפכן לנגישות ופשוטות לכל שימוש ולכל תפוקה נדרשת.

חברת אלרם משכירה ללקוחותיה יחידות טיפול אוויר עוצמתיות ויעילות, אשר מיועדות לספק אוויר נקי וצלול לחללים ספציפיים. יחידות אלו ניתנות להשכרה לטווח קצר או ארוך, כולל אספקה מיידית במקרים דחופים.

יחידות טיפול האוויר מבית אלרם מבטיחות ללקוח חלל ובו אוויר נקי בלבד, ללא גורמים מזהמים. היחידות הללו משמשות לרוב חברות מתחום תעשיות העל (היי-טק) והתעשייה הנקייה (קלינטק), וכמובן גופים מעולם הרפואה: חברות תרופות, מעבדות שונות, חדרי ניתוח בבתי חולים ועוד.

יחידות טיפול האוויר של אלרם פועלות בהספקים גבוהים ומציעות שימוש יעיל באוויר החוזר, להבטחת חלל נקי וצלול כל העת. אנשי החברה יעמדו לרשות הלקוח בכל עניין, במטרה לדאוג לרמה מספקת של אוויר 'מטופל', על פי הדרישות והתקנים המחמירים ביותר.

ניתן להשכיר יחידות טיפול אוויר באלרם הן עבור צרכים נקודתיים, כולל לימים או שעות סופרות, והן עבור מקרים בהם היחידה תשמש את הלקוח למשך כמה חודשים רצופים. האמינות הגבוהה של היחידות והאיכות הגבוהה של האוויר שהן מפיקות יישמרו לאורך כל תקופת ההשכרה.

יחידת טיפול אוויר מבית אלרם

יתרונות בהשכרת יחידות טיפול אוויר מאלרם:

  • מתאימות לכל חלל.
  • עוברות תהליך בקרת איכות ובדיקות לאיתור מעקפי אוויר.
  • הספקים גבוהים.
  • שימוש יעיל באוויר חוזר.
  • מותאמות לכל רמת לחות וטמפרטורה נדרשת.
  • אספקה מיידית/אספקה במקרי חירום.
  • כוללות מערכת בקרה פנימית לכל אורך פעולתן עוד מזמן תכנון ובניית המערכת.
  • שירות ותחזוקה שוטפת.

שאלות ותשובות

האם היחידות עומדות בתקן של מכון התקנים?

יחידות טיפול האוויר עומדות בסטנדרט המחמיר של מכון התקנים הישראלי על פי תקן איכות ISO 9001.

מהם טווחי ההשכרה?

החברה מספקת ומנהלת פרויקטי מפתח לפי צרכי הלקוח לטווח הקצר, הבינוני והארוך, על מנת להבטיח ללקוח המשך עבודה רציף בכל מצב ובכל שעה.

איך יודעים איזה פתרון מיזוג מתאים?

ישנם פרמטרים רבים משפיעים על בחירת המזגן הנכון, גודל השטח, מיקום, כיווני אויר, כמות האנשים,  אופי השימוש, תדירות . יועץ מיזוג מקצועי מטעם החברה יעמוד לרשות כל לקוח וידע להתאים את המערכת שתתאים בדיוק לצרכים תוך חיסכון מרבי בחשמל ובעלויות המזגן.

האם ישנה הובלה של המוצרים אל הלקוח?

כן, לחברת אלרם מערך השינוע מורכב מכלי רכב מיוחדים ומשאיות. מערך זה מאפשר העברה והובלה של גנרטורים מכל סוג, בדיוק אל המקום אליו יבקש הלקוח להביא אותם.

חברת אלרם עומדת לרשותך כל העת.
נשמח לסייע לך תמיד במציאת הפתרונות המתאימים לכל משימה.